DOPRAVA ZDARMA PRI NAKUPE NAD 40E

Reklamácia

Pre reklamáciu tovaru platia príslušné ustanovenia občianskeho a obchodného zákonníka, taktiež i zákona o ochrane spotrebiteľa.
Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu.

  • Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presný popis škody a musí byť doručená prevádzkovateľovi.
  • Ku každému tovaru je priložená faktúra. Faktúra slúži zároveň ako záručný list. Tovar musí byť s pripojenou kópiou faktúry a presným popisom predmetu reklamácie.
  • Ak zistí kupujúci akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve), uplatní si reklamáciu okamžite písomne, telefonicky alebo mailom predajcovi. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa riziku, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.
  • Reklamovaný tovar zákazník doručí osobne alebo pošle na adresu:

    Reklamácie vybavuje:
    RedOne, Zdeno Tyrol, Nová Doba 504/44B, 027 43 Nižná, Tel.č.: 0909 134 117, 0909 134 143 a­lebo info@redone.sk

    Reklamácia sa nevzťahuje na:
    - chyby zapríčinené nešetrným používaním,
    - chyby zapríčinené nesprávnym použitím výrobku,
    - chyby zapríčinené mechanickým poškodením.

    Postup pri reklamácii:
    1.Informujte nás najskôr o reklamácii telefonicky alebo e-mailom, zašleme Vám reklamačný formulár.
    2.Tovar zašlite na našu adresu.
    3.Do formulára  uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu .

    Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
Späť do obchodu
tovar Pricemania.sk – Porovnanie cien