Reklamácia
Pre reklamáciu tovaru platia príslušné ustanovenia občianskeho a obchodného zákonníka, taktiež i zákona o ochrane spotrebiteľa.
Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu.
- Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presný popis škody a musí byť doručená prevádzkovateľovi.
- Ku každému tovaru je priložená faktúra. Faktúra slúži zároveň ako záručný list. Tovar musí byť s pripojenou kópiou faktúry a presným popisom predmetu reklamácie.
- Ak zistí kupujúci akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve), uplatní si reklamáciu okamžite písomne, telefonicky alebo mailom predajcovi. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa riziku, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.
- Reklamovaný tovar zákazník doručí osobne alebo pošle na adresu:
Reklamácie vybavuje:
RedOne, Zdeno Tyrol, Nová Doba 504/44B, 027 43 Nižná, Tel.č.: 0909 134 117, 0909 134 143 alebo info@redone.sk
Reklamácia sa nevzťahuje na:
- chyby zapríčinené nešetrným používaním,
- chyby zapríčinené nesprávnym použitím výrobku,
- chyby zapríčinené mechanickým poškodením.
Postup pri reklamácii:
1.Informujte nás najskôr o reklamácii telefonicky alebo e-mailom, zašleme Vám reklamačný formulár.
2.Tovar zašlite na našu adresu.
3.Do formulára uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu .
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.