DOPRAVA ZDARMA PRI NAKUPE NAD 40E

Reklamácia

Pre reklamáciu tovaru platia príslušné ustanovenia občianskeho a obchodného zákonníka, taktiež i zákona o ochrane spotrebiteľa.
Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu.

  • Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presný popis škody a musí byť doručená prevádzkovateľovi.
  • Ku každému tovaru je priložená faktúra. Faktúra slúži zároveň ako záručný list. Tovar musí byť s pripojenou kópiou faktúry a presným popisom predmetu reklamácie.
  • Ak zistí kupujúci akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu alebo množstve), uplatní si reklamáciu okamžite písomne, telefonicky alebo mailom predajcovi. Pokiaľ tak neurobí, vystavuje sa riziku, že mu neskoršia prípadná reklamácia nebude uznaná.
  • Reklamovaný tovar zákazník doručí osobne alebo pošle na adresu:

    Reklamácie vybavuje:
    RedOne, Zdeno Tyrol, Nová Doba 504/44B, 027 43 Nižná, Tel.č.: 0909 134 117, 0909 134 143 a­lebo info@redone.sk

    Reklamácia sa nevzťahuje na:
    - chyby zapríčinené nešetrným používaním,
    - chyby zapríčinené nesprávnym použitím výrobku,
    - chyby zapríčinené mechanickým poškodením.

    Postup pri reklamácii:
    1.Informujte nás najskôr o reklamácii telefonicky alebo e-mailom, zašleme Vám reklamačný formulár.
    2.Tovar zašlite na našu adresu.
    3.Do formulára  uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu .

    Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
tovar Pricemania.sk – Porovnanie cien

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie